Odpovězeno
  1. cílová stránka, štítky, odkazy

    Dobrý den,

    Znovu děkuji za takový produkt. Opravdu mi to otevřelo oči. Má ale to jednu chybu, že vůbec nevyrábím a učím se, detekuji, porovnávám, analizuji, dopisuji, měním… Zcela mne to pohltilo. něco jsem o tom věděl, ale toto je mazec. Děkuji. Ale k dotazům.

    1. Cílová stránka: Jestli jsem dobře pochopil, mohu si sám někde nastavit svoji cílovou stránku k určitému klíčovému slovu. Tím že ji zvolím, nebo vepíšu, přikážu vyhledavačům, aby soustředili svoji pozornost při zadání onoho klíčového slova klientem na onu stránku a oni / ty vyhledavače / to udělají. Tím by se to mělo i zobrazit ve vhledávacím seznamu klíčových slov – stejný název stránky v : A/ cílová stránka B/ cílová stránka na Google C/ cílová stránka na Seznamu ????????????? Je to Tak?

    2. Štítky, které jsou zobrazovány v seznamu klíčových slov. Co to je? K čemu slouží a jak je vložit. Jsou důležité?

    3. Ještě jeden dotaz. Šedá okýnka s BODY, H1, TITLE… pod klíčovými slovy v ANALÍZE OBSAHU WEBU – KLÍČOVÁ SLOVA NA STÁNKÁCH: Pokud pod určitým slovem to okénko je, tzn.to, že klíčové slovo na tomto místě je a nebo je zapotřebí ho tam dostat? / Zobrazeno H1, ono klíčové slovo je v nadpisu či nikoli.?/ Je důležité, aby každé klíčové slovo obsahovalo všechna tato okénka, tedy aby byla na všech místech.?

    4. A nemám zatím na to čas, ale abych si to vše dával do hlavy… Jde o záložku ODKAZY. Vůbec si s ní nevím rady. dočtu se někde něco více? Jestli jde o tvorbu a umístění odkazu na mé stránky, jak se domnívám, souvisí to se SITE FINDERem? Protože nemohu přeci vytvořit nějaký odkaz na své stránky bez vědomí majitele webů…

    Děkuji moc za odpovědi. Myslím, že tento Váš projekt by mohl napomoci úspěšnosti mého webu a tím i k mému klidu, jak opravdu zabezpečit svoji rodinu. Obrovskou výhodou je, že mám svůj vlastní sortiment. Ostatně jak naplnit web cizím zbožím, jak to vlastně dělají ostatní o tom nemám ani páru. Chtěl jsem to pro dceru, aby se začala trochu zajímat o tento svět, ale nevím. To je ale jiné téma. Pardon. Chtěl jsem jen naznačit, že Vaše práce není jen o vděku ostatních, že se jim podařilo dostat se nahoru, ale i vděku za to, že pomůžete doufám že poctivému řemeslníkovy, dostat se výše a tím mu nabídnout možnost, nakrmit tu domácí havěť. Vážím si toho. Dík

    Ps: Napadla mne ještě jedna věc. Při mé analíze se soustředím na jak píšete relevantní klíčová slova, která jsou hojně navštěvovaná, méně třeba než ostatní, ale s e skoro žádnou konkurencí. Některá slova jsou se skoro s nulovou konkurencí. Je to správná cesta? A kdo je ta konkurence? Je to celá konkurence na netu, nebo jen ta, kterou mám já vybranou v analíze konkurence?

    Hezký den

  2. Dobrý den pane Bílku,

    pojďme rovnou na dotazy.

    ad 1. Cílová stránka u klíčových slov slouží pouze pro Vás, nelze tak tedy podsunout vyhledávačům konkrétní landing page.

    ad 2. Štítky slouží pro lepší práci a filtraci klíčových slov. Podle štítků pak můžete sestavovat personalizované reporty nebo třeba také sledovat skupinu klíčových slov v Rozložení pozic.

    ad 3. Pokud je pod klíčovým slovem šedé okenko s vyplňěnou značkou, znamená to, že v té dané značce je klíčové slovo na Vašem webu umístěno. Určitě není důležité, aby jste měl všechny slova zmíněna ve všech značkách. Je potřeba, abyste si pro klíčová slova určil nějakou prioritu.

    ad 4. Sekce Odkazy slouží pro evidenci a hlídání externích odkazů, které vedou na Vaše webové stránky. Do této sekce musíte odkazy vložit ručně případně je importovat.

    ad 5. Mohu se zeptat, jak to s tou konkurencí myslíte? V Collabimu vidíte navrhnované konkurenty, které se zobrazují ve vyhledávání na klíčová slova, která máte v Collabimu zadaná. Potom si můžete sám zadat, kteří konkurenti Vás zajímají a uvidíte podrobněji statistiky na konkrétní klíčová slova.

    Děkujeme za pochvalu.

    Mějte hezké pondělí

  3. Děkuji moc za odpovědi,

    A reakce.

    ad 1., ad 3. Rozumím, děkuji Nyní k tomu ostatnímu:


    ad 2. Až nyní jsem si všimnul, že lze ty štítky přímo v seznamu editovat, stejně jako cílová místa. V tom případě rozumím a též děkuji.

    ad 4. Též rozumím a děkuji, jen nevím, jak zjistit, nebo přijít na fígl jak zjistit, odkud odevšad a kam na mé stránky cílí odkazy. Jak na to? Klidně mi stačí odkaz, kde se to dočtu. Děkuji.


    A ad 5. Omlouvám se, asi jsem se nahoře špatně vyjádřil. takže poslední věta z předchozí ad5. –

    „A kdo je ta konkurence? Je to celá konkurence na netu, nebo jen ta, kterou mám já vybranou v analíze konkurence?“

    Vysvětlím.

    Základem jsou dvě tabulky: a/ klíčová slova b/ konkurence

    V tabulce „klíčová slova“ je sloupec „Konkurenčnost na Google“ Otázka tedy zní – jde o kompletní konkurenci na Google -všech, a nebo je to myšleno tak, že jde o mnou vybrané konkurent z druhé tabulky „konkurenti“ a to jak si společně stojí na Googlu -zobrazeno v první tabulce „Klíčová slova“ sloupec „konkurenčnost na Googlu“. Předpokládám, že jde v této tabulce klíčových slov o kompletní konkurenci všech webů, které používají ona konkrétní slova.

    Děkuji odpověď a za trpělivost.

    Hezký den.
    Bílek Vary

  4. S Vaším dovolením bych poprosil ještě o vysvětlení jednoho čísla – cifry.

    Záložka „Přehled“ Přehled mého webu: zakazkove-ryti-skla-na-zakazku-ryte-sklo.cz Dole je graf – Zaindexované stránky za poslední měsíc a v něm vyskakuje dle určitého data okénko s daty. A právě ta cifra např: 8,890 znamená co přesně? Je to osm celých osumsetdevadesát, nebo osmtisícosmset­devadesát? Pokud to je tedy desetiné číslo, znamená to, že ke konkrétnímu datu má google zaindexováno pouze 8 mých stránek, protože já jich tolik tedy nemám. Vím jen, že když doplním sortiment o titles, h1,body…/ správně zvolenáými klíčovými slovy / za nějaký den si trochu polepším. Např. z 6,855 na 8,770. A Seznam je stále v rovině. Prosím o pomoc, protože konkrétně toto mi spíše rozčiluje, že na to nejsem schopný přijít sám.

    Děkuji

  5. Dobrý den,

    ad 4. Zjistíte to třeba v nástroji Ahrefs nebo v Google Search Console.

    ad 5. Sloupec Konkurenčnost v klíčových slovech ukazuje, jak moc je dané klíčové slovo ve vyhledávání konkurenční. Tato hodnota je přebírána z Google AdWords. Nemá žádnou spojitost s Vámi vybranými konkurenty v sekci Konkurence.

    ad indexace – Hodnota je v tisících, znamená to tedy, že Google na Vaší doméně indexuje 8890 stránek.

    Je vše jasné?

    Díky za dotazy

    Hezký den

Téma dotazu